onsdag, juli 22

En tur till skogen...

"Karl Johan svamp"
Idag tog jag en liten tur till skogen för att plocka blåbär.
Att få vara en liten stund själv med mina egna tankar och gå och strosa.


Och jag snubblade på lite kantareller som jag ALDRIG hittar annars


Mina nyinköpta skålar som är från Ett hus i vitt


Nyinköpt bakduk som är från Ett hus i vitt

Bakskål som oxå är från Ett hus i vitt


Idag bestämde jag mig för att inte göra ett inlägg...
Men när det var dax för att rensa all blåbär och svamp så kom kameran fram och jag började att fixa och trixa lite...
Och vips ...detta blev det!
Jag måste säga att jag är sååååå....nöjd med den nya kameran!
Som sagt det blev en tur till skogen och det var skönt...
Ja, det är jobbigt att plocka blåbär men det är kul när det är färdigt.
Tystnad i skogen är så underbar och när man hör fåglarna kvittra och ingenting annat!
Underbart!
Kram på er!

0 kommentarer: