onsdag, april 28

Hallååååå...

Oj oj oj oj....
Vad man kan ha mycket att göra och det har jag haft denna veckan sedan i lördags
Jag har massor jag vill vissa er och skriva om men det hat fått vänta, tiden har inte räckt till...
allt händer med en gång samtidigt och jag har bara hunnit att sitta ca 10-20 min framför datorn sedan har det varit läggdags..och jag har inte änns hunnit att satt mig och kopplat av.....
Först har jag min 7 vecka på jobbet (börjar att jobba kl,07.00) så jag är så trött på kvällarna
Mamma är på sjukhuset, deklarerat, räkningar....
Allt praktiskt som skall göras

Ja vad är nu detta som jag visar....
Jag har hunnit springa in på Stadium för att handla lite kläder och det jag skulle ha det fanns inte men jag har behövt ett par sköna mjukis byxor för dom som jag har de har krympt i tvätten för
när jag ska handla så tittar jag alltid på de billiga märken men det blev inte bra och de andra de har jag använt så mycket att de har gått sönder men jag använder dom iallafall...
Men tänkte att jag prövar dessa men de är så fulla men det skadar inte att pröva...(tänkte jag)
och de är de skönaste byxorna som jag någon sin har prövat! det var väldigt fula på galgen men de satt väldigt snyggt på! Snygga och sköna!
Men det tog emot för de var så dyra det är nike, men efter mycket funderingar så fick de följa med mig hem så det blev väl en bra investering.
Ha en trevlig fortsatt dag!

0 kommentarer: