tisdag, maj 11

Energi...

När jag går ut i skogen får jag energi, jag stannar gärna upp och tittar noga omkring mig och tar ett djupt andetag och andas in den underbara vårdoften
jag är så fascinerad att det har blivit så grönt och fint och så snabbt




Igår tog jag med mig lunch på min lilla promenad och satte mig vida vattnet och kände doften av havet




Jag har semester nu en vecka innan jag åker till USA och det är så skönt...
och första tanke är att jag ska bara ta det lugn och passa på att fixa lite här hemma med saker som jag inte orkat och inte hunnit med, men nu är det så fint väder och då kliar det lite i min kropp...kan inte sitta stilla
Jag har lagt allt åt sidan...
- Putsa fönster
- Tvättat
- Plantera blommor
Det sist nämda är för att jag ska spara mina fick pengar till USA så jag kan handla det jag vill när jag kommer till USA, så vår fint här hemma det får vänta helt enkelt!
Nu ska jag njuta lite!

1 kommentarer:

Elle sa...

Vad fint! Kan förstå att du hittar energi där. Jag skulle behöva en hel hög med skogar för att fylla min tomma tank. Känner mig väldigt trött och utmattad just nu.

Hörs vi inte innan, så önskar jag dig en trevlig resa!
Kram Elle