söndag, oktober 3

Höst..

Hallå här ute i cybervärlden!
Jag är fortfarande dålig på att besöka er här ute och inte har det hänt mycket på min sida häller
Mitt fokus har legat på annat just nu, men saker har jag haft att gör det kan jag lova
och det sista jag har prioriterat är att sitta här med näsan i tangenterna
Men vad har jag gjort...lite av det ena och det andra
Har försökt att ha kameran med mig men inte orkat tagit tag i alla bilder som jag har fixat
Plockat lite svamp, backat lite gått på skördmarknad
Köpt mig en ny vinterjacka, en röd!




Bondens marknad mitt i Stockholms stad
Mysigt att försöka att njuta av livet!




Bakat lita äppelmuffins med mandelmassa och den är så GOD!
Det gröna i bild är mina nya decïlitermått är från USA
Gillar gröna detaljer i köket just nu, vill ha några gröna burkar och dukslag och en aggklocka har jag sätt som jag vill ha, men som vanligt så hinner det väl försvinna innan jag slår till.






Yttligare bara en liten glimt av mitt kök denna gång oxå


0 kommentarer: