fredag, november 5

Hem ljuva hem...

Så er det!
Så känns det!
Hem ljuvahem!
Tack för alla söta kommentarer, blir riktigt glad. Men det är väldigt svårt att kombinera livet med att njuta fullt ut och sedan hinna med allt annat...Det är en konst att lära sig njuta av livet.
Idag ska ni få se en glimt av köket och jag vet det har tagit en sådan tid...men jag har inte varit i harmoni att visa bilder och jag tycker att jag inte får in känslan när jag ska fotografera köket, har massor av bilder som är tagna men de är inte dessa bilder som jag visar. Dessa tog jag i kvällsmörkret, jag hade en riktig mysig känsla och vill försöka att dela den med er

Fin ett fel....hi hi hi..
Ja! det saknas en taklampa, det är alltid något som ska ta lång tid att sätta upp
eller ordnas till måste dok köpa en ny lampa och jag ska visa er i nästa inlägg vilka lampor som jag har tittat på så ska ni få hjälpa mig tycka till
Denna fina ljusstake fyndade jag på en loppis när jag var i Vadstena
Satte upp den först idag och det är så mysigt med ljus efter väggarna



Ja kan ni tänka er, att ni har fått se en liten glimt..
Ha det gott och njut av helgen!


0 kommentarer: