fredag, maj 22

Trådkrona

****





Och resultatet blev...


Den lilla trådkronan har jag sett på nätbutiken Små ting
Och krukan har jag oxå sätt på samma nätbutik.
Det e så fint!
Igår skulle jag till min kusin och fira hennes dotters födelsedag.
Och skulle snabbt in i en blomsteraffär och köpa ett kort.
För det är som alltid en tradition när vi åker till våra släktingar
att vi saknar kortet och köper det i sista stunden
och vi skriver kortet på den guppiga bussen!
åter till blomsteraffären...
Så när jag snabbt skulle köpa ett kort...
Så såg jag den fina trådkronan och ryckte åt mig den..
sedan sa jag till floristen jag har ingen kruka som matchar...
Jag sa Vitt...
och jag blev följd till en exakt identisk kruka jag hade sätt på nätet.
Jag ryckte åt mig krukan och betala och sprang till bussen.
Jag måste säja att allt detta gick på knappt 5 minuter
för jag hade såååå...bråttom till bussen
och jag hann....
och det var en slump att jag fick min fina krona och kruka!

Ödet!


1 kommentarer:

Kusinen sa...

Shit va fint de blev me krukan....måste nog härma ;-)

Skrattade högt när ja läste om traditionen om kortet.....de slår aldrig fel ;-)

Kram kusinen