onsdag, juni 10

Ängar av raps...

Jag har sagt det tidigare och jag säger det igen...
Det är underbart med vår och sommar, allt blommar så vakert och det är så härligt att fånga det vackra på bild.
Vad är det man säger "Gult är fult"
Men inte i det här sammanhanget!
Det är dock inte än stor vacker äng av raps som jag har tagit fotografi på... men man kan få drömma att det är det
Jag kan inte låta bli att lägga in flera bilder i rad på samma sak, för jag tycker att varje bild har sin charm

Avslutnings vis har det varit en väldigt jobbig vecka , föra veckan var det fullt ös hela veckan och denna vecka ganska lugn men jag tror att tröttheten har kommit i kapp mig...
Denna vecka har jag varit enormt trött och sliten. Jag märker att det är inte bara jag som har varit trött, så det måste vara detta växlande väder som på värkar oss oxå :-/
och jag kan ju säga att jag räknar mina dagar tills det är dax för semester
det ska bli så skönt!
Att få min egen tid !
Kram!




0 kommentarer: