lördag, juni 13

En glimt av mitt vardagsrum

Den här helgen jobbar jag lite extra på mitt gamla jobb, det är bara att tuta och köra för snart är det semester Det är inte många dagar kvar...4 dagar kvar. Eftersom regnet fortfarande öser ner så gör det inget att man jobbar Och får den här kvalitets tiden i hemmet och pyssla lite men just nu hinns det inte med med det. Jag ha dessutom ändrat lite på min layout, jag kunde inte hålla mig...jag tycker verkligen om två stycken sidelement, det var lätt att ändra på men mina bilder som jag hade på ena sidan raderades...suck...men det fick jag ta. Ja har inte riktigt hunnit med att lägga till allt jag villa, som jag hade tidigare men det kommer...det gäller att ha tålamod, det blir ju lätt att man fastnar framför den är datorn och det har man ju inte riktigt tid med just nu! Vi har äntligen köpt en ny kamera...Äntligen! Och det gäller att hinna lära sig den oxå och programera in program i datorn så det bara är att ladda in bilder...inte hunnit häller...
Men jag hinner med att visa en liten glimt av mitt vardags rum, och bilderna som är tagna är tagna från min gamla kamera

Gömt mig bakom blomman....

Gömt mig bakom lampan...

Gömt mig bakom fåtöljen med kameran nersjunken i pläden...


Bakom min kära stora alovera...






Kul att få visa dessa bilder! Hoppas att jag hinner lägga ut mera inlägg innan jag sticker på semester! Och jag ska definitivt ta foton så häng med mig till Ottsjö
Kram!

3 kommentarer:

Sophie M sa...

Hej! :)

Gud va fint du har i vardagsrummet! :D Och sååå fina kort som vanligt.

Duktig du är som fixat två sidelement! :) Jag började fixa en gång förut men de blev nåt knas så jag struntade i de ;P

Hoppas du får en härlig semester! Vi har en vecka nu över midsommar och sen 3 veckor i slutet av juli början av augusti. Hoppas väderet bättrar på sig bara.. :/

Kram Sophie

Sophie M sa...

PS Kul med ny kamera!! :D Vilken blev det?

Britt sa...

Snyggt med din nya layout! Ibland tar det lite tid, men det blev ju jättebra!
Svårt att slita sig från datorn när man väl satt sig, skulle man kanske kalla det för beroende? näeh! ;-)

Vackra bilder från ditt varddagsrum.

Kram britt