fredag, juni 5

Jag älska sommaren

Hundkex

Det är så under bart med sommar och när allt blommar
Jag blir så lycklig i själen
Lite tråkigt att bara ha fotograferat hundkex kanske?....
men bilderna blev så bramed min lill kamera
Jag har till och med bytt ut min bakgrundsbild på datorn
För det blev så fint....
Jag har plockat en lite vit buket till min kära mamma,
hon blir så glad.
Hon säger att jag har alltid tyckt om att blocka blommor ända sedan jag var liten,
Och det sitter väl kvar
Idag har det varit en städdag
men inte hemma hos mig utan jag har hjälpt min mamma
Jag har storstädat
Kram på er och jag hoppas att värmen kommer snart!
och det är inte långt kvar till jag har semmester och om jag längtar!
Vi ska åka till Ottsjö det ligger en bit från åre!
Skogen... here we come!

0 kommentarer: