onsdag, juni 17

Middag

JA..mycket fisk blir det när vi är här uppe!
Den är inte köpt, jag har ju en sambo som fiskar så gott, så det blir fisk direkt från sjön!
Och det blir rödings soppa...mmm
super gott!
Det blir inte så många bilder tyvärr, det är det jag lever för.
Som jag sa tidigare så längtar jag att få inreda lite där hemma när vi kommer hem och få fota lite med min fina kammera...
Jag har fyndat en Pottaloppis, dock inte en Kockums, denna är vit med blå kant
övrigt har jag fyndat en lite kläder och två trådljusstakar till min trådkorg där hemma som står i köket.
Jag har nät shoppat lite oxå, så jag får lite fina grejer när jag kommer hem (stortleende på läpparna)
När man har de så här lungt och skönt på sin semester så hinnar man fundera mycket och mina tankar går till inredningen...ljuvligt!
Jag skulle vilja berätta vad jag har för idéer och funderingar om framtiden...
MEN...jag har semester och så långt har jag inte kommit i mina tankar, jag är den som är mer spontan...Det finns så mycket annat man måste planera framåt i vardagen
Man måste leva i NUET!
Kram Lisa

0 kommentarer: