söndag, oktober 25

Halloween....

Nu är det höstlovstider och halloween....
Alltid till när jag fyller år!
Mysiga tider och mörka!
Detta inslag blir det gått om bilder, kameran har blixtrat till idag!












Nu är det höstrusk och tända ljus som gäller...
Just nu när jag gör detta inlägg känner jag mig väldigt trött och jag vet inte om det beror på omställningen av klockan..den brukar ju vara med i spelet...
Imorse klev jag upp vid halv tio och tyckte det var mörkt och jag kände mig pigg och tände en massa ljus till frukosten och sedan satte jag mig i soffan med TV på förstås...och såg att klockan var ju bara halv nio...
ja ja...den har väl en påvärkan på en...jag får skyla på det.

Nu ska jag fortsätta med mina sysslor och sedan slå mig ner i soffa och umgås.
Trevlig söndag!
Tack till alla som besöker mig!

7 kommentarer:

Ljuva lantliv sa...

Hej Lisa, tack snälla för din fina kommentar. Jag kan bara säga detsamma - vilken mysig blogg!! Jag länkar till dig så att jag hittar tillbaka.
Kram Anna

Det vita dårhuset sa...

Heej ....och tack ;o)
Ska du säga ?! Dina bilder är underbara !!

Kramen Erika

VARDAGSLYCKA sa...

TACK för titten på min blogg idag o för Ditt Kära inlägg! :))
Dukningen är fr förra året, men tack ändå att Du tyckte den va fin:) Jag ÄLSKAR o duka, pynta,pyssla, feja o greja :)))
"Tror" vi har det gemensamt!! *SKRATT*
Du har ju haft en underbart mysig söndag! Jag har knappt hunnit känna eft tidsomställningen jag :) Har ju kalasfejat hela dagen.... nu e gästerna hemkörda o disken e avklarad..... ska lägga våra små tjejer strax o sen vika tvätt!!
Ser fram emot veckan som ligger framför o önskar dig en goo start på den! //Kramar Lisette
www.vardagslycka-lisette.blogspot.com

Lotta 8`) sa...

Hejsan och roligt med ditt besök hos mig :) Härliga höstbilder bjuder du på, färgklickar och myskänsla :) Jag återkommer gärna, ha en skön kväll :)

♥ Fyra årstider sa...

Vilka härliga halloween bilder du bjuder på.
Kram Lotta

Sabina sa...

Härliga färgsprakande bilder!
Kram S.

Unknown sa...

hej hittade hit till dig vilken mysig blogg och så så fina bilder, ha en mysig kväll/Catthie