måndag, november 16

En lite krans...

Å...nu har jag lekt lite med kameran igen....det är så roligt!
å...vad underbart kul!
Och det går faktiskt att fota när det är mörk, det gäller ju att hålla kameran riktigt stilla och nu vände jag på kameran och satte ditt ett annat objektiv...allt behöver inte vara perfekt med ljus osv....Jag är nöjd! (slapp oxå beskära bilderna)





Efter lite fundering hur jag skulle gå tillväga så blev det en lite krans av mitt lilla hjärta...jag har bundit det av lummer, det ska ju se lite ruffigt och ojämnt ut alltså inte perfekt!
Ja nu ska det ut i skogen och röjas och göras kransar det ska vara grönt och fint till jul (ler).







Jag har tänkt att försöka mig på en krans i lingon ris och en tjockare variant.
Vi får se hur det kommer att gå men det känns som det kommer att bli lite mer pyssel denna gång...som ni ser ligger allt och väntar på mig på köksbordet...
Idag har jag varit ute på en promis i det riktigt gråa och trista vädret vi har här i Stockholm, jag har faktiskt tagit lite bilder man de är för deprimerande för att vissa er.
Tack för alla söta kommentarer och för att ni besöker mig!

3 kommentarer:

Kärrans blogg sa...

Vilken underbart fin blogg du har. Bilderna är otroligt vackra. TACK för ditt besök och kommentar hos mej.
Hälsningar Kerstin

Anna sa...

Underbara bilder!!

Kram Anna

alegni sa...

så fina bilder du tagit. visst är det kul att leka med kameran!
det där hjärtat ser jättefint ut. jag borde också komma mig för att ta hem lite naturmaterial ur skogen på lördag och fixa något själv, istället för att bara beundra andras verk!
kram
ingela