lördag, december 19

Fjärde advent...

...Och nu är det inte många dagar kvar till jul!
Idag hade jag känt att jag behövde vara hemma och få gå runt och mysa och njuta av att tända fjärde adventsljuset...men man får ju inte alltid som man vill och man kan inte styra över hur saker ska vara eller blir, ibland är det bara att acceptera



Dock så jobbar jag i dag och det är ett pass som jag är större delen av dagen på jobbet och mindre hemma...
Men i morgon är jag ledig och ska bara njuta av dagen och dess händelser.
Har planerat in en lång promis i det vackra vinterlandskapet och sedan på kvällen ska jag passa på att göra lite ischoklad

Idag har min kära sambo köpt julgranen, det har blivit tradition att det är hans uppgift...
Det började med att jag inte fick tiden att räcka till...
Sedan blev det bara så att han har köpt den och han lyckas alltid få hem så fina granar
Skulle det var jag som ska köpa gran så skulla jag titta på varenda garn och snurra runt dom osv...han blir tokig på mig
Men vi har ju vår egenskaper som är till för att älska!

Trevlig fortsatt söndag!

Tack för alla som besöker lilla mig!
ig!

1 kommentarer:

Hilde sa...

Så fine bilder du viser - jeg kom tilfeldig innom deg, men her er det så trivelig at jeg legger deg inn på blogglisten min, og kommer gjerne tilbake!
HIlde