torsdag, april 29

Kisse nr 2...

Idag har det varit väldigt varm och kvavt här hemma, men jag ska inte klaga
Men det braka loss ordentligt det har dundrat och brakat, ett enormt oskväder!
Idag känner jag för att visa lite bilder v min anda kisse som heter Ludde
denna kille gör inte många knopp och är ganska lätt att fotografera honom för han är oftast stilla i olika ställningar...hi hi hi...ni kommer att förstå snart
Denna trodde jag inte katterna skulle våga röra efter som den låter så och rörsig så mycket
men Ludde är en katt som testar allt!



En av hans slöa dagar....



Detta är hans normala sovställning....
Denna plats är alltid varm an värmeslinga från golvet och solen som kommer in



...och han ligger så stilla och rör inte en fena...

Detta är hans mattplats och här kan han sitta i många minutrar och bara sitta och stirra
(i denna position) så detta var inte turen att han fastna på bild


Han har sina platser i lägenheten och inga dörrar får vara stängda för man ska kolla sina revir och detta er ju en av dom (ler)
Ha en trevlig fortsatt dag!


2 kommentarer:

Elle sa...

Vad fin din Ludde är. Det verkar vara en egen liten personlighet. Bilderna var fina, där har du hittat den perfekta fotomodellen!
Önskar dig en skön helg!
Kram Elle

Sabina sa...

Åå vilken underbar katt. Varför får den mig att tänka på Garfield?? :-) Den "normala sovställningen" kanske? hihi...

Hoppas ni får en finfin helg!!!
Kram Sabina