onsdag, maj 12

Dagens inlägg gav mig lite energi i måttlig mängd
Solen har strålat in genom mina smutsiga fönster men vad gör det jag ha semester
Men det är konstigt att man ska behöva ta ledigt för att orka och hinna med med hemmets sysslor..Men jag tror att det är bara att acceptera läget!




Men fönsterna fick vänta det vart lite putsning på hyllorna och lite vårfint på balkongen utan blommor hi hi hi...
Igår var jag på Yoga, virja vinyasa yoga ska tydligen var en fysisk yoga, vilket det var!
Jag har prövar power yoga och inte känt att det har varit något för mig
men jag måste säga, att den yogan jag provade igår den gillade jag!
Idag dok är en annan dag och då menar jag att jag har träningsvärk i hela kroppen, jag känner mig ledbruten.....i hela kroppen.
Jag kommer att fortsätta att yoga men det är en dyr sport så det får bli till nästa månad när jag har kommit hem från USA
Ha en trevlig fortsatt dag!

4 kommentarer:

Elle sa...

Vad duktig du är som nu rör dig lite! Du kommer att märka, att sport ger dig mer energi! Man känner sig trött i början, men efter ett tag blir man faktiskt piggare och uthålligheten ökar.

Ha en skön helgdag!
Kram Elle

Hilde sa...

Så nydelig header du har laget - mmmm så vårlig og ren! Tulipanene mine kommer også nå, og det er så lekkert - fant et par perleblomster i beddet i dag også, så det går fremover, selv om det stadig er frostnetter i Oslo...
Hilde

Njut i din trädgård sa...

så lustigt

jag såg en guldfisk i den första bilden

så fel man kan ha!

Smultron på ett strå sa...

Jag håller helt med om att skogen är en riktig källa till energi. Vad häftigt att få åka till San Fransisco och gå på kurs, hoppas du får det riktigt bra. /kram m