måndag, november 1

En underbar höstpromenad

Just nu har jag kurat ihop mig i soffan och tänd massor med ljus och lyssnar på de hårda vindarna och regnet som smattrar mot fönstret
Jag har haft en väldigt intensiv vecka som har varit, jag har varit sysselsatt till max
Har varit en sväng i örebro och iväg på en dagskryssning och en liten road tripp till Västervik och bott på Hotell fängelset som jag kan varmt rekommendera, men att välja att åka på sommaren.



En underbar hundpromenad fick jag uppleva förra veckan, det vara så ljuvligt och vackert i örebro. Prickade in en underbar strålande höst dag det vara så härligt väder


Frosten låg på och det var så vackert men jag kanske inte lyckades fånga det vackra på bild




Men dagarna i örebro gav mig ett inre lugn och en inre skönhet för själen
Så ljuvligt att få känna så men det är inte sätt att hålla kvar den känslan
Men jag försöker!

4 kommentarer:

mammaxtre sa...

Känslan av ett inre lugn låter härligt. Vad bra att du njuter av livet.

alegni sa...

dina bilder andas också ett inre lugn som inte är av denna världen!
tänk om människan kunde få känna sig lika avstressad som världen ser ut på dessa bilder.
kram
ingela

Elle sa...

Jag tycker att du lyckades fånga höstpromenaden rätt bra.
Hösten är väl ingen årstid som man egentligen ser fram emot, men den är egentligen finare än sitt rykte!
Ha en fortsatt bra vecka!
Kram Elle

Anonym sa...

Hej Lisa!!

Måste bara säga att du tar så fina och inspirerande bilder.

Charlotte
MysigaHem