måndag, februari 14

Alla hjärtans dag...

Ja i min mening ingen speciell dag, men givitvis så uppskattar man lite uppvaktning.
Har köpt mig en kruka tulpaner här om dagen och de står sig riktigt fint i krukan, så det blev en ny favorit, jag har inte köpt hem några tulpaner annars i år.
Har inte blivit av helt enkelt.



Idag har jag varit ledig efter att jobbat den här helgen.
Och dagen började på ett jätte bra spinningpass. Jag får sådan kick av att gå på ett sådant bra pass, bra musik, bra instruktör. Blir alldeles lyrisk av energi. Dessutom kom spinning instruktören fram efter passet och berömde och det gjorde sååååå mycket att få lite beröm, en extra energi källa till, dessutom skulle han vidare till nästa klass så egentligen hade han brottom brottom, men stannade upp och såg sina kunder.




Nu sova så jag får energi att kliva upp imorgon

0 kommentarer: