lördag, mars 19

Clean...

Ja det är vad jag är! efter en intensiv morgon träning
Men mitt hem är inte clean...alls här ligger det tidningshögar överallt och tidningar på golvet och katt hår lite här och där... så inte är det fint här hem, men jag är nöjd även fast solen får fram all smuts överallt, smutsiga fönster och dam...
ja ja...och jag tycker att ni har det så fint hemma hos er..



Men jag är hel och ren och det är det som räknas och denna perfym är egentligen helt vardaglig för det doftar ny duschat och tvål och nytvättad tvätt, inte vill jag kasta kartongen häller för den var så fin men lite otymplig men vill man bevara doften så ska man ju bevara perfymer mörkt inte i dagsljuset och eftersom perfymer överhuvud taget kostar så vill man ju ha en lång livslängd på dom och en flaska på 30ml kostar... håll i er 495:- medans du kan få hela boxen för 600:- Ja det är att fynda tydligen.
Kram och ha en underbar helg!


1 kommentarer:

♥ Fyra årstider sa...

Den doften skulle jag kunna tänka mig.
kram Lotta