måndag, september 26

..Oftas ond..

Hahaha.. detta var då lite roligt.. Jag är..
"Oftast Ond"
Jag har varit på en vintage mässa, gamla kläder.. allt från 60 talet och framåt
Jag hittade bara små saker men som jag är mycket nöjd med.


 Detta är ett smycke som en tjej har tillverkat själv.
Hon har klippt ut texter från en skolbok, med ord och bokstäver..som hon har satt bakom en glas sten
 jag hittade en som jag tyckte om..och det är mycket konstiga ord.. men jag fastnade för det.
Och jag frågade om hon tyckte jag skulle köpa någon speciell.. Då sa hon:
- Jag undrar precis om det är någon som vågar köpa den här och det var den som jag hade tittat på..
Oftast Ond



Och det är väl så att alla har nog en gnutta ondhet i sig..
men jag associerar den till mig själv.. och jag kan nog vara en gnutta ond i bland.


0 kommentarer: