torsdag, maj 28

En dag på stan...

Idag har jag varit och klippt mig och det var första gången som jag var hos Magiker Yvonne Kvistgaard som ligger på Västmannagatan vid Odenplan. Eftersom jag inte har vart hos henne tidigare så var jag ute i god tid och det betyder att jag hade gott om tid för att strosa lite på Vasastan.
Och jag gick in på en gata som heter Upplandsatan.
Det är egentligen en liten obetydlig gata som vilken annan gata i Stockholm
MEN det är det inte!
För om man tycker om antik och kuriosa ska man åka till denna gatan, på ena sidan av gatan ligger det 5-6 antik butiker.
WOW...jag älska att gå och titta på gamla saker det är riktigt roligt!
Men man ska akta sig för priserna ligger ganska högt på en del saker...
men man kan givitvis fynda.
Sedan finns ju Hornsgatan som ligger på söder som oxå är känd för sina antika butiker. Är det någon som vet någon mer gata i Stockholm så dela gärna med er.
Men tiden går fort när man har kul och jag hann inte gå in i alla butiker.
Så det blir ett tillfälle till.

Till annat...
Nu har jag kommit till den punkten där jag har fastnar framför datorn och jag kan sitta i timmar och speciellt hålla på med bloggen!
Och det är super kul!
Och det är himla kul att ta massor av foton, men man får ta en hel del för att det är någon bild som ska bli bra.



Och äta bör man annars dör man

Till middag blev det hemlagade hamburgare

Ha det bra!

0 kommentarer: