söndag, maj 31

Konfirmation & Morsdag

****

Idag har det varit den stora dagen för alla mödrar...och det har oxå varit någon annans stora dag, tjejen som har tagit konfirmation!
Det har varit en strålande helg med vackert väder och en varm sol och värmen lyckades alstra fint i kyrkan oxå, Det blev varmt!
Halsbandet som jag hade beställt från Pearls by Sophie tyckte hon om, jätte mycket.
Och hon fick massor av fina presenter.
Dagen slutade med lita mat och fika i det fina vädret.
Grattis mor på Mors dag!
Jag tänker på dig alltid men extra mycket idag, eftersom jag inte kan besöka dig idag!
PUSS!
Och nu e jag så trött och orkar inte skriva mer, jag får inte till det...och då är det nog dag att avsluta!
Varma strålande kramar på er!

****

2 kommentarer:

Sophie M sa...

Åååh vilka fina bilder! :) Blev alldeles sugen på att gifta mig när jag såg den första bilden ;)

Gud vad det var varmt idag! Man smälte nästan bort ju! Men man ska ju inte klaga för allt i världen.

Vad gullig du är som har gjort en liten egen blogglänk till mina bloggar ♥ :)

Kram Sophie

PS Vad tror du om en tjejmiddag ute igen snart? :)

Sophie M sa...

Tack! :) Jag ska göra fler brädor snart tror jag - de e ju så snyggt! Men jag måste säga att jag fuskade och kalkerade av texten på brädan, så det är inte skrivet på fri hand.. kan inte skriva sådär snyggt som många som gör brädor och säljer kan.. jag VILL men det går INTE! :(

Jag tror att det är många som har syrener som motiv i sina bloggar just nu :) Det finns ju så många sånna buskar ute nu :)
Vi har en liten gräsplätt och en altan som vi älskar. Byggde altanen med egna händer förra året och då uppskattar man den ännu mer :)

Kram Sophie