torsdag, juni 4

Besök

Denna veckan har vi haft ett besök av min systers katt
hon heter Vispan och är väldigt försynt av sig.
Namnet fick hon för hon var så vild och vispade omkring med sin lurviga svans.
Och hon tycker inte om att vara med på kort.
Jag fick ett bra kort när hon fick lite mat.
Och tro mig jag har försökt att smyga mig på henne, men hon springer bara iväg...
Denna vecka har jag varit förkyld men inte dundersjuk...
det har dessutom varit fullt ös på jobbet och efter jobbet, fullt med aktiviteter..och idag är det första gången som jag inte har något för mig
Så skönt...med lite lugn och ro...
Jag hann ta en sväng ut och fotografera lite syrener och jag tog med mig min lilla kisse, pricken.
Ja, han heter pricken och är min lilla älskling!
Namnet har han fått för att han har en liten vit prick på tassen
Han blir så glad när man följer med ut, då får han sina ryck och bus springer och klättrar i träd.
Och jag fick chansen att ta en bild på honom men det är inte lätt för han bara rullade runt,
men ett av alla 7 fotografier blev ok
Kram på er!

1 kommentarer:

Sophie M sa...

Vilka sötnosar! :)

/ Sophie