måndag, juni 15

En liten glimt av mitt Kök...




Gömt mig bakom glas burkarna och hur fick jag plats bär ;-/
Glas burkarna är inköpta från Ikea

Min tavellist med mina fantastiskt fina kakböcker
de får ni se vid ett annat tillfälle


Gömt mig bakom stolen och kikar emellan


Kockums hålslev som är från min mammas tid, riktigt fin!


Ja det är så här det ser ut när jag diskar, det är jag som är den levande diskmaskinen i detta hem.
Jag brukar säga att det är ganska harmoniskt att stå och diska... men jag vet inte längre det skulle vara skönt med en disk maskin, man klagar över att man aldrig har tid med saker och ting, jag kan ju spara in min tid här.
Nu är det bara en dag kvar innan jag sticker till Jämtland och just nu är det väldigt stökigt här hemma med alla väskor och kläder och skor, fiske utrustning.


Vi ses uppe i Ottjö!

2 kommentarer:

Sophie M sa...

Vad fint du har i ditt kök! :) Fotade lite här hemma i köket idag faktiskt! Haha De bilderna kommer imorgon ;)

Ha de så mysigt i Ottsjö! :)

Kram Sophie

Erica sa...

Fina köksbilder!