söndag, juli 26

Loppisfynd från Jämtland...

Här kommer några av mina få fynd från jämtland






En fin potta i emalj, dock inte Kockums.. men den var för söt för att ignorera




Mitt andra fynd var denna hink som jag nu har planterat lite basilika i som är min älsklings krydda.
Några fina slitna saftflaskor som får stå som prydnad



Har letat länge efter något som man kan ställa alla slevarna i, som ska falla mig i smaken i mitt lilla kök.


Denna äggkorg har jag köpt från Stilero men jag förvara lök och vitlök i den.

Registreringsskyltar från USA, vet dock inte vart de ska sitta men jag har en dröm att få samla ihop några stycke och sätta upp på en vägg någonstans..
Ja... detta var några av mina loppisfynd från Jämtlan jag har köpt en brödkorg men den ska jag fixa till först innan ni får se den.

Idag är det är det en slödag...Igår var vi med några vänner på Boule berså och åt en fantastisk god middag man kan spela boule om man vill men det var så mycket folk och vi hade så trevligt med varandra så det blev ingen boule...
Här finns stans godaste Hamburgetalltik.
Tyvärr får de inta vara kvar för det ska byggas på den plats som de befinner sig på..
Det är synd för det är ett jätte trevligt ställe!
Nu ska jag ta mig i kragen och fixa lite här hemma.
Kram på er!

0 kommentarer: