söndag, augusti 2

Disk dax...

Jaaa...vad kul...
Ja, vad ska man säga... diska måste man ju göra efter ett litet kalas med kräftor.
Vi har fortfarande inte investerat i en diskmaskin...
SÅ...det blir oftast jag som diskar...

Diskborste och disktrasa är från Rice, köpta i en butik i Åre







Handukarna har jag fyndat på rea hos Ett hus i vitt


Blir det mycket disk så måste disken torkas och vad är perfektare att torka disken med ett par nymanglade handukar.
Idag har jag hållit på med ett litet projekt, det är en stol som ska målas om.
Det har jag pysslat med emellan att jag har sprungit i tvättstugan och varit och handlat...
Men det är ju så mycket som ska göras innan man kan börja måla på riktigt...
Ni ska få se när det blir klart!
Nä nu ska jag njuta av kvällen medans grundfärgen torkar.
Kram på er!

2 kommentarer:

♥ Fyra årstider sa...

Vad kul att vi tänker lika..jag har öppnat mitt sinne för intryck..det förgyller min enkla vardag. Lyssna och lukta ger mig mycket..Härliga diskbilder
Kram Lotta

Ida sa...

=) Tänk att du t o m kan göra diskningen till ngt vackert. Men visst är det roligare och trevligare om man använder vackra saker när man gör ngt tråkigt.
Kram Ida