söndag, augusti 2

Invigning...

Vi har kokt egna kräftor!



I fredags fick vi vår beställning på kräftorna hemlevererat till dörren.
Vi har inte fiskat dom själva...tyvärr
Men vad goda de blev, det är min sambo som har kokt dom, UTSÖKTA!
I går unnade vi oss med en bi och vi såg "En sommar med Göran"
Den har fått 4 st plus i tidningen och det var en film med 4st plus!
Känner man för att skratta gå och se den!
Det var länge sedan den kom en svensk komedi som verkligen är rolig
Sedan åkte vi hem och...
ljuvstartade med att smaka på kräftorna i går.
Oj oj oj oj....jag är helt uppe i det blå, jag älskar kräftor!
Jag fick en före bild av kräftorna som min sambo tog men den bilden blev inge bra så jag struntade att ta med den och ingen bild från när de låg i kastrullen häller så det blev bara dessa två bilderna denna gång, jag älskar ju bilder.
Kram på er!


1 kommentarer:

Ida sa...

Ohhh vad mysigt med kräftor, ser så högtidligt ut. Härligt med biobesök, det är ngt vi sällan hinner med nuförtiden. Har också varit lite sugen på "Göranfilmen" men om vi får gå på bio (hänger på barnvakt) så blir det nog en action eller ngt eftersom sambon ska vara med och bestämma.
Ha det så gott.
Kram Ida