torsdag, juli 30

Vad bjöd dagen på...

Idag har jag gjort det som jag har velat göra och det ledde till en spontan träff med en vän
Jag tänkte nöja mig med en bild (bilden ovan) och sedan bara berätta vad jag har gjort idag men så blev det inte...
För när jag letade efter bilden upptäckte jag flera vackra bilder och alla är från Jämtland, min semester tripp.
Det blir en försmak på bilderna som kommer komma inom kort.




Naturen är så himla vacker!



Detta var min första bild på min nya kamera och självklart måste den ju sparas och visas
Dagen slutade med en träffa med en vän på stan på "söder"
Vi köpte med oss lite mat och gick och satte oss vid skeppsholmen vid vattnet och njöt av den kalla vinden...
Det var mysigt att sitta vid vattnet men det blåste kallt.
Kan inte tro att det är sommar känns som hösten är på väg....
Givetvis tar man inte med sig kameran till jobbet så jag har inga fina bilder att visa er från den lilla picknik det är därför det blev dessa bilder.






God kväll på er!

3 kommentarer:

Ida sa...

Härliga bilder och vad mysigt med en vänträff. Vänner berikar verkligen livet.
Ha det så gott.
Kram Ida

♥ Fyra årstider sa...

vad duktig du är med kameran. Visst är det kul att fota.
Kram Lotta

promenader på landet sa...

Vilka otroligt vackra naturbilder! Jag gillar din blogg! Kram från Maria