onsdag, juli 29

En kväll att fundera...

Detta är Pricken och namnet har han fått av tassen...

Han är i ständig rörelse efter mig när jag är med ut och leker med honom, omöjligt att få bra bilder...

Världens sötaste kille!




Jobb, jobb, jobb...
När semestern är slut vill man inte komma in i vardagslunken...
Jag vill behålla fria kvällar och göra vad jag vill och det ska inte vara något som stoppar en...
Möjligtvis tröttheten som kommer efter att man har jobbat...
Man vill bara hem och ta det lugnt...
Alla måsten som diska, tvätta, göra räkningar...
Men jag ska försöka att fortsätta njuta av kvällarna.
En kopp te framför TV blev det ikväll
Sedan får jag skylla mig själv för jag har en förmåga att hitta på massor av saker som måste göras, ex jag har köpt nya blommor och de ska ju planteras.


Inga måsten!
Bara...
Njut, Njut, Njut!


God kväll!

1 kommentarer:

Ida sa...

Hejsan Lisa!
Sitter och kikar igenom din blogg och häpnar över alla de vackra bilderna. Vad duktig du är på att fotografera, dels väljer du vackra vinklar och motiv men sedan är ljuset och skärpan i bilderna jättebra. Måste bara fråga vad du har för kamera??

Jag är precis som du duktig på att hitta på en massa måsten, men visst är det viktigt att tvinga sig själv att ta det lugnt.

Vad mysigt att du gör så mkt kok av bär och annat. Blir ju så sugen på att gå ut i skogen och plocka lite jag med.

Ha det så gott.
Kram Ida