onsdag, augusti 26

En kvällssmörgås...

Idag har jag haft en trevlig kväll med några av mina arbetskamrater, vi har varit på skansen och ätit gott och har haft det trevligt.
Det var faktiskt några år sedan jag var där.
Nu är jag sugen på en kopp te med en smörgås...
Inte bra för kroppen men var gör man inte för magen när den är hungrig...




Jag ska sätta mig i min stora soffa med lite tända ljus och tyvärr slå på Tv:n...
Det är ett program som jag måste se..
Snart är jag tillbaka där jag var innan jag gick på semester, framför TV:n...
Det är faktisk en skön avkoppling innan man går och lägger sig.
Så nu säger jag tack och hej till denna kväll och så ses vi snart igen



1 kommentarer:

Nyanser av vitt sa...

Jag håller med dig om att vi går in i en mysig tid. Jag älskar hösten. Välkommen in till mig. Just nu lottar jag ut ett fint halsband.
kram Agneta