söndag, augusti 23

Kuddar...

Hallå där hoppas att allt är bra med er, själv är jag lite söndags trött...
Men jag måste visa er mina fina kuddar som jag har sytt.






Jag gillar färgerna och jag gillar verkligen hur mönstret bryter med varandra.
Vad mycket man får gjort när man får lite tid till sig själv...
Att få gör det man själv vill, och jag valde att sy min kuddar.
Jag har faktiskt ett tyg kvar, jag kände att det inte fanns inte tillräckligt med ork att sy alla kuddar, men däremot har jag sytt en kappa som jag har ovanför kylskåpet...
Vi har inte köpt ett sådan där skåp som man kan ha ovan för, så det har blivit en kappa i linne tyg...
Trevlig Söndag!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Gud vilka snygga kuddar. Har du nått tyg kvar så du kan sy till mig?? Blev helt kär i dina =)
Ja betalar gärna ;-)
Kram kusin Johanna