lördag, augusti 22

Tid för att pyssla...

Underbar tid till att pyssla och ett underbart väder till att stanna hemma och pyssla lite.
Den här helgen är jag gräsänka och det är underbart att få lite tid till sig själv och att få fixa lite här hemma i lugn och ro


Njutning att få tända lita ljus till frukosten och läsa en tidning


Två av tygerna jag tänker sy kuddar av

Randigt och blommigt


Min helg höll på att gå krasch för att jag låste mig ute och sambon är i Dalarna!
Men jag lyckade att komma in i min lägenhet genom grannen ovanför, en brand lucka på balkongen...Fantastisk!
Som jag har nämnt tidigare så har jag fyndat tyg på Åhlens, himla billigt tyg på rea.
Just nu känner jag för att kombinera randigt med blommigt och lite mörka förger så det blir vitt som grund, beige, brunt och lite svart...
Så idag blir det att sy i första hand och bryta av med att få komma ut på en promis med en vän.
Trevlig Lördag!




0 kommentarer: