onsdag, september 16

Älskede höst..

Ni kommer fortsätt höra mitt tjat om hösten och hur härlig den är och bla bla bla....
Men den är underbar!
Och jag är ledig imorgon och i helgen och så jag jobbar kväll på måndag så jag kommer vara ledig länge.. och om jag kommer att få njuta av hösten!
Tjoho!


Imorgon kommer barnen till oss (sambons barn) och jag ser fram emot att få träffa dom och ha det super mysigt i helgen! mysa mysa mysa...
De ser nog fram emot att komma hit
Jag längtar jätte mycket till imorgon!

Jag fick ett sms från Mathilda och hon frågade om jag inte kan baka i helgen.
Och det ska jag klart göra, jag är så sugen på att baka det där goda brödet som jag gjorde i helgen, brytbröd. Det blev super gott och det höll sig färskt länge...


Sedan ska jag nog gör min goda chokladmousse, mmm...


Och sedan är jag sugen på att baka kanelbullar...


Oj, vad jag ska baka....kommer jag hinna med att njuta?
Ja, det kommer jag! Varje sekund oavsett baka eller inte!







Jag ska tända en massa ljus och njuta av mina ljushus!
Men jag måste köpa upp mig på värmeljus för det är sååå...tomt i min låda.
det är till och med att jag tänder alla små slattar...
Fattig på ljus...






Snipp snapp slut...
Imorgon ska jag njuta en liten smula men jag ha lite och fixa oxå jag e ju en av dom som tycker om att städa...
Det låter säkert super knäppt..men det är min lilla stund...när jag går i mina egna tankar...hade jag haft en trädgård då hade jag gått där och finurlat men det har jag inte så då får det bli städningen, städning får inte vara ett måste för då blir det bara jobbigt att utföra det...när jag städar får jag mycket energi till att göra annat...
sedan när det är farligt är det bara njuta av renheten...
(Vi tycker om olika saker)
Ja... det är jag i ett nötskal.


Kram på er!











0 kommentarer: