fredag, september 4

Fredag...

Idag är det Fredag!
Underbart för sedan börjar helgen...
Ännu en dag som man märker att hösten är på väg och jag är ju föd på hösten och jag älskar hösten!
Denna vecka har gått oerhört fort den susa förbi och arbetsdagarna har gått fort och jag har knappt hunnit andas, men det har jag möjlighet att göra nu...jag har inlett min första arbets vecka på jobbet och avslutar veckan med att jobba jour!
Och det leder till att jag är ledig på förmiddagen och hinner att andas ut och försöka att reflektera till veckan med en lugn och skön frukost till nyhets morgon.



Ljus husen som jag lyckades få tag i från Carlssons interiör och Gårdsromantik
som jag älskar



Min om målade bricka som tidigare var laserad i rött, det ända som saknas är en text som det står "bröd" på sidan








Ingenting är perfekt och ingen är perfekt, det inkluderar mig med. Men det är det som är charmen med saker och ting och hur vi är som människor...
Men det är så lätt att falla tillbaka till gamla rutiner och gamla beteenden och chansen att ändra sig kommer när som helst men det gäller att ta tag i det när man är medveten om det och jag vill inte falla tillbaka till gamla rutiner och jag är medveten om det och jag har valet att ändra på det
och mitt val är att jag tänker arbeta på att ändra på dåliga vanor.
Jag blir så lycklig av att ta bilder...
...att fånga saker och ting på bild det är så ljuvligt att få titta på...
Nu ska jag njuta en stund till innan jag ska iväg till jobbet.
Kram på er!

0 kommentarer: