onsdag, september 2

Present

Hej alla härliga människor!

Idag vill jag tacka för den fina presenten som jag har fått från jobbet, Tack!
Jag har fått otroligt vackra blommor!



Jag fick ett present kort på bruka design på 200.-
...och om jag är glad!


Fint inslaget i rosa som jag tycker så mycket om!
(Kan ni tänka er att när jag skriver detta så ler jag)







Idag har jag inlett min andra arbets dag...och jag kastas in i det men det går bra det är fullt ös från att du sätter foten på jobbet tills jag går och igår kunde jag inte riktigt landa efter jobbet det tog ett tag att varva ner...men det har gått mycket bättre idag!
Idag har jag äntligen fått mitt paket från Drömmar om vitt och shabby,
jag har beställt bokstäver jag är så nöjd och glad och jag längtar tills jag ska visa dom!!!
Just nu står de så fint i bokhyllan och väntar på att bli fotograferade!
Ha en trevlig fortsatt dag!

1 kommentarer:

Ida sa...

Hejsan vännen!
Så mkt fint du fått av dina arbetskamrater. Tyder på att du varit en god arbetskamrat. Hoppas att du kommer trivas på nya platsen och tack för reklamen=)

Kram Ida