söndag, augusti 30

En ny plats...

Idag var det min sista arbets dag på mitt gamla jobb...
Och imorgon kommer en ny dag på en "ny plats" (mitt gamla jobb).
Det har varit en riktig härlig dag med mycket känslor men jag känner mig positiv till mitt val till min arbetsförändring...
I Efterhand inser jag, vad trevligt det har varit att få lära känna alla dessa nya människor även fast tiden har varit jobbig till och från med både jobb och arbetskamrater, det är svårt att förklara...Men jag är tacksam att fått lära känna alla goa människor.
Jag kanske har varit lite väl positiv idag, men jag har varit väldigt glad för allt och allt som komma skall och sedan får framtiden vissa vägen.
Några av er har framkallet någon enstaka tår i mitt öga...
Kram på er på (gamla jobbet), jag hoppas att vi håller kontakten.
Jag saknar er redan!

Nu till min kär arbetskamrat Camilla som så flitigt har sytt denna fina docka till mig
och om den kommer att ha en speciell plats i mitt hem, ja det kommer hon!
Flitiga lisa!
Hon har fått "en ny plats" i vardagsrummet framför soffan så hon kan titta på mig och jag kan titta på henne


Hon får sitt bland mina ljus hus som jag är så himla glad för att jag har fått tag i det var inte det enklaste...
fast dom har jag haft ett tag nu men har känt att det inte har varit rätt tid att visa dom, men nu var de det.


"Ett stort hjärta"
Kan betyda mycket...



Här passar hon in perfekt!
Jag kommer snart och hälsar på er!
Imorgon ska jag vis er vad jag har fått...
Puss och kram!


1 kommentarer:

Ida sa...

Hejsan Lisa!
Vad fint du har det och dina bilder... ja det är bara att se och njuta. Har varit bloggfri ett tag nu och orkar inte läsa igenom alla bloggar jag följer. Verkar som att det har hänt lite hos dig. Skönt att läsa att det är positiva förändringar=)

Vilken otroligt fin docka din arbetskamrat sytt. Hon verkar vara en fin vän. Kan tänka mig att det ligger många timmars jobb bakom den dockan.
Ha det så gott.
Kram IDa