lördag, augusti 29

En fin present...

Vilken härlig söndag och vilket härligt väder det är ute,
Idag känns det som hösten är på väg och vi får väl se...
Jag måste bara visa er min fina present som jag fick av en arbetskamrat, hon har sytt en docka och den heter förstås Lisa...så passande, jag kanske ska döpa henne till "Flitiga Lisa" (mitt smeknamn på jobbet).
Och det roliga är att jag har velat köpa mig en sådan där "maileg" kanin och jag vet det är till barn men jag tycker att de är sååå...söta och kostar skjortan...

Det roliga är att hon passar in precis överallt, så hon är skapat efter mitt hem.
Ni ska snart få se jag har tagit massor av bilder det är det ända jag har gjort i helgen...







Det är så att imorgon (måndag) är det min sista arbetsdag på jobbet, jag ska byta till mitt gamla jobb, jag får stå ut med den lååånga... resvägen men det ska bli så kul!
Jag är så förväntans full och glad det ska bli spännade även fast jag vet vad jag ger mig in i.
Så jag antar ett det kommer bli en omtumlande dag i morgon...
Kram på er!


0 kommentarer: