fredag, september 25

Höst....

Njutningsfullt!
Igår morse när jag gick i skogen, passade jag på att plocka lite löv med mig hem och vipps vad blev det av det....
Mycket fint att se på!
Fruktkorgen var tom, så jag slängde i alla löv i den fina korgen!
Igår uppstod det ett problem här hemma....
Ja...jag svor ganska rejält inombords!
Alla fulla ord man kan komma på!
När min sambo kom hem igår från jobbet och skulle använda datorn....
Datorn startade inte....F--!
Allt på datorn....BORTA!
Jag min slarviga lilla klantskalle, lata klantskalle ska jag säga!
Har inte sparat mina bilder på en cd skiva utan de låg så fint på burken....
Ja ja...vad säger man jag får skylla mig själv!
men de viktigaste bilderna ligger kvar i kameran!




Jag har tänkt på en sak...
När man pratar om bloggar och bloggandet så tycker jag man får en negativ reaktion av folk...
Jag har svårt att berätta för mina nära vänner att jag har en blog..
Jag 30år har en blog..hallå... konstig du är...
Det känns som om man nämner ordet blog så får en negativ reaktion...
Jag själv hade en bild själv, att det var bara 14-15 åringar som har sånt och det skrivas om mode, trend...osv men det stämmer ju inte idag...






Många tycker att blog är som en öppen dagbok för alla, man skriver om sitt liv...
kan stämma men det behöver inte var det...
När jag var liten hade jag en dagbok, men jag skrev aldrig i den, jag var inge bra på sånt det kändes larvigt...
Okey...det kommer nu kanske...inte vet jag!
Men folk får tycka och tänka vad det vill om blogvärden!
Jag trivs med den här bloggen, jag mår bra av min blog det är ett intresse... om det jag tycker om
Inredning!
Och jag ser det här som ett sätt att dela med sig av det intresset man har.




Jag fick en fråga av en arbetskamrat:
- Har du alltid varit så här tokig i inredning?
Och jag tänkte, vad ska jag svara nu?
Jo, ja...jag har nog alltid varit intresserad av inredning.
(det här är ju ett sätt att vissa det på)
Sedan har jag ju fått ett intresse av att ta bilder som är riktigt roligt, och svårt, en utmaning.
Det började att jag hittade en massa inredningsbloggar på nätet och ett ställe som heter
styleroom
En jätte rolig sida där vem som hällst kan lägga ut bilder på sina hem.
Där hittade jag min favorit blog
Fyra årstider- Mitt liv på landet.
Hon har en super härlig blog!





Dock... så är jag dålig på en sak och det är att göra reklam för mig själv...
Jag är jätte glad får de få tappra som kommer och besöker mig!
Det är alltid roligt att bli upptäckt av fler!
Jag har faktiskt kommit upp till
1000 besökare!
Jag är jätte glad!
Men hur gör jag?
Är det någon där ute som har ett tips eller råd så kan ni väl maila till mig och berätta.
Nu ska jag gå ut och njuta en liten smula!


Kram på er!

1 kommentarer:

♥ Fyra årstider sa...

Vad gullig du är! Visst är blogga kul..jag älskar det..vi skiter i att vi är snart tant *ler*.
Kram Lotta