fredag, september 25

Hur kommer det sig att...

....man alltid är tröttare än tröttast när man ska jobba en helg?
vad gör det egentligen för skillnad att kliva upp en lördag eller en onsdag?
Är det det undermedvetna som är inställd att nu är det lördag och det är helg?
Men varför...
Jag tycker att det är svårare att kliva upp en lördag eller söndags morgon än vad det är en vardag. Är det för att sambon ligger och sover bredvid...är det som gör att kroppen känns tyngre och att man inte vill, man vet att någon här hemma får stanna hemma...
och inte jag...












Jag har jobbat helg denna helg och jag känner att jag är helt slut!
trött!
Ja ja...men man vill ju oxå ha lite helg så man går ju inte och lägger sig när man bör...
...så jag antar att man får skylla sig själv!
Nu är det söndags mys, en pizza och en film! Och en massa gott är beställt.
Ha en skön söndag!
Kram!

1 kommentarer:

Ida sa...

Hejsan Lisa!
Hoppas att det går bra med du vet vad. Jag tycker alltid att det är lika mysigt att kika in här. Tycker att bilderna är så fina.
Kram Ida