tisdag, september 29

Nya tag ny energi...

Just nu känns det så!
Energin tog slut och var tvungen att ta ny energi för att fortsätta!
Musten gick ur mig efter helgen, men idag har jag varit ledig och jag har hunnit återhämta mig och hunnit med saker som måste fixas, de måsten som jag har pratat om förut...
Det har varit vackert väder så jag har passat på att tagit en 2 timmars promenad i skogen (nyckelviken) jag har kommit på att nyckelviken är som en fristad, man bara njuter av allt och hinner rensa tankar och ta till sig nya.



Lykthusen är från carlssons intergör ock om jag älskar att tända ljus på kvällarna.



Jag har kommit fram till att jag är en ensamvarg...och inge negativt med det,
jag tycker om att umgås med mina vänner. Men jag tycker om att få vara själv!
Jag jobbar med människor hela dagarna och det händer mycket runtomkring mig hela tiden det är ljud från maskinner, du ska vara trevlig och bemöta patienter...osv
Det är mycket att ta in för alla sinnen, jag ska prata, tänka, lyssna, koncentrera sig hela dagarna...
Det är otroligt roligt!
Och när jag kommer hem då vill jag ut i naturen eller bara vara...













Nu är det dax att avrunda och jag ska vara social och umgås lite!


Kram på er!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken mysig blogg du har och vad duktig du är på att fota! Vad mer har du inte berättat för mig?
Vi ses i skogen snart igen!

Kram "sis-in-law"

♥ Fyra årstider sa...

Jag är med en ensamvarg..behöver tid till att tänka.
Kram Lotta

Viveka i Bläckhornet sa...

Ja ibland behöver vi vara själva, ensamvarg eller inte. Sen är det ju så att vissa jobb suger mer energi än andra.
Att vandra i skogen är ett bra sätt att varva ner.

De där ljushusen har jag också. Ska nog plocka fram dem nu ....

ha en fin höst dag

Kram Viveka

Huset vid ån sa...

Tack för titten....Visst är det skönt att få vara själv emellanåt! Jag är nog också lite av en ensamvarg.....Tycker det är skönt att få pyssla o greja för mig själv! Men lagom är ju bäst! Jättefina o inspirerande bilder! Kram Therese

MiaMaria sa...

Hejsan!

Vilka härliga höstbilder....

Skönt med lite inre lugn....

HA det så gott!
MiaMaria