fredag, oktober 23

En liten glimt av vårt sovrum...

Sovrummet är en plats där vi spenderar mycket tid men med slutna ögon
I min tillvaro vill jag att det ska vara ljust och jag ska känna lugnet!
Vi alla är ju olika vad vi vill ha och känner för olika saker.
Men jag känner för en viss enkelhet där jag kan finna ro att återhämta mig!
Men det är inta bara sovrummet som är en rofylld plats...i vårt hem.
Sovrummet...vardagsrummet...köket...



Ljusstakar från Ikea och lykta från en blomster shop från Danderyds sjukhus


Ramar kommer från Ikea

Idag kommer barnen till oss och det ser vi fram emot!
Liv och rörelse och lugn...kommer dagarna att fylla.
Vi får se vad helgen kommer att bjuda på, man får leva i nuet och ta en dag i taget (inga planer) och se vad dagarna kommer att bjuda på!

Trevlig helg!

2 kommentarer:

Prima Gård sa...

Vad mysigt. Hoppas ni får en trevlig helg!

kram Emma

alegni sa...

så mysigt det ser ut i ert sovrum!

inredningstidningar kan man ju inte slänga. varje gång man bläddrar i en tidning, ser man på den med nya ögon och hittar saker som man inte noterat tidigare.

angående det där med att inte känna sig på topp hela tiden - ja, det är fullt tillåtet. maken brukar säga till mig att jag ska låta den där känslan komma och inte spjärna emot, för då går den fortare om.

ha en skön helg!
kram
ingela