torsdag, oktober 22

Mycket funderingar...

Tankar far runt i huvudet från höger till vänster...
Nu önskar jag att det var höst med lite frost det vore ju lite ljuvligt...
Nu har det varit regn alldeles för länge, nu vill jag se solen titta fram.
Inge regn eller dis...
Frosten är så oerhört vacker





Idag skulle det bli en bra dag när jag vaknade
det började bra...
Men allt blir inte som man tänker sig...
tankarna snurrar runt i mitt lilla huvud och jag känner mig paralyserad.
Eller är det vädret som kan ha en sådan inverkan på en... ja det kan det säkert vara...
men inte i detta fall! Jag tror att det är viktigt att visa att man inta alltid är på topp, man får känna sig ledsen och besviken ibland, man kan inte alltid vara i toppform...
Men det kommer en ny dag och man tar nya andetag och reser sig och gå vidare...

Trevlig fortsatt kväll!
(Till alla där ute)

0 kommentarer: