tisdag, oktober 20

Idag blir det en köttförsgryta med rotgrönsaker till middag!


potatis, morot, palsternacka


fänkål, kålrot

rotselleri
...alla sorter som man kan hitta i grönsaksdisken!
Gått blir det oxå! Denna månad har jag frossat i rotgrönsaker...mmmm....så gått

Det är mycket som händer just nu och allt hinns inte med...
Det känns som om man stressar hem och sedan är det dax för middag och helt plötsligt är det mörkt och det känns som om man ska gå lägga sig efter middag...konstig känsla
Så jag tar det lite lugnt med min blog nu så jag hinner med gör det jag vill nu inklusive att ta det lugnt! jag hinner inte äns ta foton...jag är snart ledig...
Och här tänker jag inte sitta och lägga mer tid och undra vad jag ska skriva...
Vi ses snart igen!

Kram Lisa

2 kommentarer:

Karin sa...

Må gott! Kram Kajsa

alegni sa...

det ser grymt hälsosamt ut!
igår insåg jag åter en gång hur lyckligt lottad jag är som jobbar hemma och kan ställa arbetsdagen nästan som jag vill. jag brukar ha middagen klar när maken kommer hem vid halv fem. vi har ätit klart och kan börja njuta av kvällen vid 16.45, ungefär vid samma klockslag som grannarna kommer hem och har hela matlagningsrumban framför sig.
kram
ingela