tisdag, oktober 27

Fönster shoppat...

Dagen skull bär oss till en bio!
Men biljetterna var slut :-(
Så det blev fönster shopping istället!
Bion blir imorgon med deras farfar istället.
Och självklart gick vi in i min favoritbutik och jag hade min kamera med mig och jag fick lov att fota lite...hur kul var inte det så jag kan få visa er vilka fina grejer de har i butiken!
Se och njut!





"Mina" favoritbokstäver i rost som jag är såld på
Vill ha, vill ha...suck...






Även bokstäver målade i vitt...
Vill ha, vill ha.....



Butiken är dok lite dyr för min smak... man kan lätt hitta de saker som man vill ha i
syber världen.
Men det är alltid njutfullt att bara få gå och titta!
Det har alltså varit en händelserik dag idag med!
En underbar butik!

Kram på er!

Och tack till alla besök som gör mig sååå...glad!

4 kommentarer:

Prima Gård sa...

Vilka jättefina bilder! Ja, vad är det med dessa bokstäver? Varför vill vi så gärna ha?! Jag skulle kunna ha hur många som helst....

Kram Emma

Ljuva lantliv sa...

Hej hej, blev grymt shoppingsugen just nu! Tyckte jättemycket om dina bilder i föregående inlägg. Så fina!
Ha en bra kväll!
KRAM Anna

alegni sa...

oj jösses, vilken underbar affär! där skulle man kunna gå i timmar och titta på allt fint! inredningsaffärerna här i stan skulle få plats i ett litet hörn av den där affären.
kram
ingela

Sabina sa...

Å så mycket fint! Förstår att du drogs in där...
Kram Sabina