torsdag, oktober 29

Idag var jag inte nöjd med vad dagen hade att erbjuda mig när jag vaknade upp...
Och det var att gå till jobbet...
Inte nöjd alls med det..det är svårt att falla tillbaka till rutinerna när man har haft det ledigt och bara fått vara med de stora fröna som har varit hos oss i några dagar.
Inge stress utan bara få känna att man är ledig utan att man har måsten och ingen väckaklocka som man måste gå upp med.
Att få gå upp när man vill och äta frukost när man vill...
Det är känslor som man inte kan ta på...
Det är känslor som man måste få uppleva när man är ledig från jobb och när man har lov från skolan



Denna fina ljuslycktan fick jag i julklapp av min sambo föra julen!


Det är mina känslor som jag beskriver till er...
ikväll blir det en tidig kväll så min kropp orkar med morgondagen...och helgen kommer att se ut som på bilderna ovan.
En helg med tända ljus!
(det har varenda kväll varit oxå...)



Ha en trevlig fortsatt dag!

Kram!

1 kommentarer:

Inspiration i vitt sa...

Ja visst är det härligt att bara göra saker i sin ordning utan att en massa saker styr.
Jätte fin lykta du fått.
Kram på dig/Ingela.