fredag, oktober 30

En riktig höst...

...Med riktiga höstbilder!
Alla härliga färger ligger på marken och hur vakert är inte det!
Inga omgjorda bilder utan, hur verkligheten ser ut?







När jag går ut har jag alltid med mig kameran och...
när ingen ser så är jag framme med kameran...blixt, blixt..
Och vilka härliga bilder man får!
Och att få med sig humle och dumle ut...det är inte det lättaste.
Och att fota dom det är det svåraste...
Man (Jag) vill alltid vara perfektionist bakom kameran men jag har upptäkt att ibland måste man fånga stunden!









Idag fick jag samtal från en underbar person.
En tragisk händelse har fört ihop oss!
Om jag kan säga så...
En person som står mig när mitt hjärta även fast vi inte har haft någon kontakt mellan åren...
hon har funnits i min tankar till och från
Men nu har vi sagt att vi ska hålla kontakten och det tror jag och hoppas på!
Kram Malin ifall du läser detta!
Nu ska jag ägna mig åt fredagen och ha lite fredags mys med tända ljus!
Kram på er!

10 kommentarer:

Inredningsfrun sa...

Hej, hej!!! Så härliga höstbilder du har tagit!!!

Tack så mycket för din gulliga kommentar hos lilla mig!! Å du har helt rätt, alla har rätt att tycka vad de vill. Men att säg att någon apar efter är inte att tycka, det är att anklaga!!!

Nu ska jag kika vidare på din söta blogg.

Stor kram och en trevlig helg önskar jag dig!!

// Inredningsfrun

♥ Fyra årstider sa...

Hösten är verkligen underbar.
Kram Lotta

Livet på Vestergård sa...

Vilka underbara höstbilder! Jag har också ofta kameran med när jag går ut, när man minst anar kan det bli en trevlig bild :)
Ha en trevlig helg!

Ljuva lantliv sa...

Hej Lisa!
Underbara höstbilder!
Kram Anna

Stjärnor & Champagne sa...

Hallå...Vilka härliga höstbilder. Lika kul att titta in här. Har aldrig varit i butiken Vita Hem. Måste ta mig dit.

Kram Anne

alegni sa...

vackra höstbilder! vi har faktiskt en ovanligt vacker höst i år. jag kommer inte ihåg att jag skulle ha njutit lika mycket av höstens alla färger tidigare år. eller så blir jag bara mer känslig för det vackra ju äldre jag blir ;)
skön söndag!
kram
ingela

Fågel Blå sa...

Hej vilka underbart vackra höstbilder du tagit!
Ha en fortsatt fin allahelgona.
Kram Kathrine!

Vit som snö sa...

Hej! Tack för titten hos mej. Kul att hitta hit också. Vilken fantastisk fotograf du är, har verkligen fångat det vackra med hösten.
Hoppas din helg varit mysig!
Kram Cilla

Fröken Råsmart sa...

Hej och tack för din goa kommentar hos mig, det gör mig sååå glad! Du har en jättefin blogg och vilka fina höstarrangemang!

Kramar

Fröken Fräken sa...

Visst är det så, det gäller att ha med kameran och fota mer spontant, då får man oftast de bästa bilderna! Här är det dock bara grått just nu, så ingen kamera i världen kan trolla fram den gyllene stämning som du fått fram.