måndag, november 30

En trött dag...

Detta är en sådan måndag som är en riktig måndag...
Den har inte varit tråkig eller timmarna segar sig fram...det är aldrig mina måndagar (jag har alltid så roligt och spännande på jobbet) och det är inte så att, när jag går och lägger mig på söndagen och har ångest för måndagen som kommer...
Denna måndag är jag extremt trött!
Jag har haft fullt upp den här helgen, det har varit en intensiv och trevlig helg!
Helt underbar helg, med glad barn!

Just nu känns det som alla i bloggvärden har så mycket energi, men jag pumpa ut den i helgen istället...(ler)

Nu är jag på banorna igen...det var en intensiv vecka och så har man det emellanåt
och det som slog mig var... kul det är att ha saker att se fram emot att ha saker att göra efter jobbet, att inte alltid göra de dagliga sysslorna när man kommer hem (alla tråkiga rutiner).



Nu när jag har varit och kikat lite hos er andra så har jag plötsligt kommit till den där gränsen att jag tycker allt ser mycket finare ut och mysigare hos alla andra, alla har så mycket idéer och är så pyssliga...men som jag sa tidigare nu ska jag njuta av det jag har skapat här hemma till advent och sedan måste känslorna få svalna lite innan allt annat kommer fram.


Tack alla söta som kommer och besöker lilla mig...lilla jag blir så glad!


5 kommentarer:

♥ Fyra årstider sa...

Allting ser så myckey bättre ut hos andra. Man ska vara nöjd med sig själv och sitt eget liv. Du har så fint.
Kram Lotta

Signe 1 sa...

Jättefin blogg har du med vackra kort!:-)
Må gott!
Kram Sofia

alegni sa...

det är nog alltid så att allt ser finare ut hos andra. ögonen vänjer sig vid det egna, som till slut bara ser trist ut. jag tycker det ser jättemysigt ut hos er!
kram
ingela

Sabina sa...

Idag är det redan tisdag... hoppas du känner dig bättre. Måndagar är alltid värst!
Fina bilder har du, som vanligt.
Kram Sabina

promenader på landet sa...

Du har det sååå fint och jättefina bilder och mysig blogg! Ha det gott! Kram Maria