onsdag, december 2

Vackert...

Vilken morgon att få vakna till...frosten!
Å vad den är vacker och vad lycklig man blir när man går ut!
Och solen skiner....det är bara passa på att njuta
Idag är jag glad att få jobba kväll och få njuta av denna förmiddag






Det kom fram två herrar som undrade vad jag sysslade med...
Jag sa; -Jag fotar frosten, den är så vacker...
De tyckte säker jag var knäpp i huvudet, vilket jag är lite av och till...(ler)
men de höll med!
Det är vackert!





Jag har inget sug för att komma till varmare breddgrade alls det jag skull vilja åka till det är
New York på en weekend
Jag känner att tillvaron tilltalar mig som den är, jag bara njuter
varför söka något annanstans...







Det som är mysigt denna tid när man är ute och går promenader på kvällarna och det är mörkt...det är... att det är så fint att se alla fina fönster som är dekorerade med jul...
Mysigt!

Jag var tvungen att ta bort mina fina flingor de skapade bara en massa bekymmer...tyvärr!

Tack alla söta som kommer till lilla mig på besök!



2 kommentarer:

Sabina sa...

Härligt! Vi har plusgrader här så inga vackra frostbilder här inte!
Det ser så fint ut med dom orange bären mitt i den vita frosten.Njut så länge det varar!
Kram Sabina

alegni sa...

jag hann inte alls ut med kameran igår trots att det var fantastiskt fotograferingsväder. jag får njuta av dina fina frostbilder istället :)
kram
ingela