onsdag, november 18

Lycka...

Idag här i Stockholm har det varit en riktig höstdag (i mina ögon).
Jag vaknade till solen och mötes av regnet med ett skyfall och sedan kom solen fram mellan molnen, och vilken lycka och glädje! Att få möta solen
Det har ju varit sådant fruktansvärt dystert väder de senaste dagarna och det har känts som veckor...
Det känns lite som om det har varit dö veckor det har inte hänt så mycket...men nu ser vi fram emot första advent!











Vilken lycka man kan känna när man får spendera några få timmar ute när ljuset är framme.
För i mitt jobb så går jag till jobbet när det är mörkt (mycket tidigt) och kommer hem när det är mörkt...Jag har inte chansen att värken se ljuset på morgonen eller när jag går hem...
Vilket kan känna väldigt jobbigt tycker jag, så när jag är ledig då får jag springa efter ljuset (ler)


Lycka det är vad jag känner idag!








En otrolig glädje till att få se solen idag!






Jag känner en enorm lycka och glädje över den här bloggen!
För igår raslade det till i statistikräknaren, jag har haft omkring ca 20 besökare om dagen och det är jag otroligt glad över men igår innan jag skulle gå och lägga mig, kikade jag in som jag alltid brukar göra... och fick mig en (liten) chock....
Det var 59 st som var och besökte mig och det var en enorm glädje jag kände!
Hos lilla mig...


Ni alla som kommer hit, lämna en liten tass avtryck så får jag veta vilka ni är,
Då skulle jag bli så glad!


Glöm inte min tävlig och vem som helst kan vinna! annars ger jag bort sakerna till någon eller behåller det själv ni har en vecka kvar på tävlingen är slut! Se längre ner i bloggen


7 kommentarer:

Anonym sa...

Tack själv för att du hittade till mig :-) Blir glad att hitta sådana här fina bloggar!

Tack också för din omtanke.
Stor kram!

♥ Fyra årstider sa...

vad fint du har gjort här på bloggen.
Kram Lotta

Gårdsromantik sa...

Vilken vacker blogg du har - och så fina bilder.

Nu skall jag kika på din tävling!

Kram Maud

Signe 1 sa...

Tack för titten hos mig så jag hittade hit:-) Vilken fin blogg du har, ska kika vidare här nu *ler*. Kram Sofia

A Cup Of Emilia sa...

Hejsan Lisa! Tack för dina söta kommentarer hos mig. Jag är inte utbildad fotograf utan ser det för tillfället som ett intresse. I framtiden hoppas jag på att jag kan ha det som yrke.

Jag vet inte om jag har så många hemligheter. Utan att man ska ha en bra kamera och ett bra objektiv som man trivs med. Själv fotograferar jag med en canos EOS 400D. Ett annat tips är att man inte ska använda autoläget (om man har en systemkamera) Utan att våga leka med bländartal och ISO. Ett annat tips är att man dagsljus tar de finaste bilderna tycker jag. Synd bara att det inte är ljust så länge på denna tiden av året.

Vilken fin blogg du har!
Kramar från Emilia

ANETTESHUS.COM sa...

Hei, Lisa! Bloggen din er jo helt underbar! Så mange fine bilder:) Jeg linker, er det ok? Ja, nå gleder jeg meg til advent også!! Det skal bli sååå koselig å pynte og tenne lys i alle hjemmets kriker og kroker!!

Stor klem Anette:)

Nilla Q sa...

Hej!
Ramlade in här av en slump och blev såååå glad av att hitta en så här fin blogg!!

Underbara bilder, här måste jag titta vidare!

Ja, visst är det kul när man får besöksrekord! Jag har inte haft min blogg så länge och känner riktiga lyckokänslor när jag ser att nån tittar in hos mig och lämnar en kommentar :)

Kram Pernilla