fredag, november 20

Glädje, Kärlek, Lycka...

Idag är det fredag!

Vilken lycka, glädje och kärleken jag känner...

Ja...man får passa på att ta till sig alla känslor man känner för det är inte alla dagar man känner dassa saker samtidigt...Och snart är det första advent!
Idag har jag tänkt att passa på att baka lite bullar och kakor och försöka mig på min krans som jag har tjatat om... vi får se om jag lyckas...
Jag har iallafall " märkt mina bilder" (vet inte om man får kalla det att man har "vattenstämplat bilderna) det är inte svårt och det går faktiskt ganska snabbt det gäller bara att bestämma sig hur man vill ha det och det har jag inte kan jag säga...så i mitt fall gäller det bara att göra det!
(annars tar det evigheter och så ger jag upp för att jag inte orkar)





Jag har kommit fram till att jag är i en period som jag älskar Zink!
det är sååå... fint och det matchar sååå...mycket!





Jag ska jobba i helgen och det är väl aldrig riktig roligt...
men man får göra det till något positivt och se fördelarna med det...

(Finns det några....)
ja det finns det!

Nä...jag har lite att förbereda till nästa helg för då fyller min sambos dotter 15år
Så då kommer hela tjocka släkten hit och då ska de bjudas på lite gott och det ska städas lite osv ni vet ju hur det är när man ska ha ett kalas!
Så varför inte göra det lättare för sig själv att förbereda det man kan så man inte stor med allt på en gång...det blir ju så jobbigt...

Nä nu är det dax att börja att njuta av den här fredagen!

Glöm inte och var med och tävla om ljusstakarna och zink siffrorna och vem som helst kan vara med och tävla!
Se inlägg sedan



4 kommentarer:

alegni sa...

visst är det underbart med fredag. jag som jobbar hemifrån har bestämt att jag ska försöka börja ha ledigt på fredag. det känns som ett bra beslut!
visst är det fint med zink! vi är många som är helt frälsta i det just nu :)
trevlig helg!
kram
ingela

Lena sa...

Hej!

Jag hittade precis hit...
Det är så kul att man hela tiden hittar nya mysiga bloggar..

Jättefina bilder och en mysig julstämning du har på din blogg!!

Jag kommer tillbaka:)
Trevlig helg!

Kram Lena

Fröken Fräken sa...

Ja, det är något visst med fredagar som gör att man känner livet i sig. Även om det hällregnar ut i duggregnsform!
Ja, vem gillar inte zink? De där små ljusstakarna i form av en stjärna är så söta!

Nettskie sa...

Vad mysigt! Jag ääälskar fredagar. Och zink... måste därför fråga vart du har köpt de fina krukorna? Tack på förhand! Kram från Nettan i Röda radhuset