tisdag, november 3

Min födelsedag...

Ja...ni måste tro att jag är helt dum i huvudet som sitter här och bloggar på min födelsedag...
Ja... jag fyller år idag! och sitter och bloggar med er... (inte jämt bara 31 år)
Jag vill ju dela med mig av min glädje till er idag!
Jag är en av dom som älskar att bli uppvaktad på min födelsedag och det ska vara frukost på sängen och hela faderruttan...
...och vem vill inte det... är väl inge konstigt med det?
men de finns ju dom som inte bryr sig om andras och sina egna födelsedagar och att det inte är något speciellt
Men för mig är det! och jag kommer att tycka om att fylla år ända tills jag går i graven (ler)
Okey det är ju inge roligt att bli äldre...men varför inte försöka glädjas av den tid vi blir uppvaktade!







Nog om detta!
Jag var ute på en kanon promenad i lördags och i farten gick vi förbi mio som hade 70% på hela sortimentet och tur var väl det att man hade plånboken med sig och busskortet så man kunde ta bussen hem, vilket jag inte gjorde jag gick hem med min lila påse...med de saker som jag lyckades fynda...
En av sakerna får ni se här ovan
En stjärna som man kan hänga upp på väggen!
Och använda till jul!






nu ska jag fortsätta njuta av min dag!
(tisdag)

2 kommentarer:

alegni sa...

fina bilder och grattis på födelsedagen!
jag tycker precis lika - det är en självklarhet att födelsedagar ska firas, och helst ska man slå på stortrumman varje gång ;) själv tycker jag det är skönt att bli äldre. min teori är att ju äldre man blir, desto mindre förväntningar har omgivningen på en, och då kan man börja slappna av lite ;)
kram
ingela

Inredningsfrun sa...

GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS!!

Att fylla år är det bästa jag veeeeet!! Spelar liksom ingen roll hur gammal man blir, bara man blir firad och får mysa med släkt å vänner :-).

Hoppas att din födelsedag blev allt du önskade å lite till!!

Stor kram från mig till dig!!

// Inredningsfrun